Miten ihminen voi olla näin huonolla tuulella näin pitkään näin syyttä?
Mun huono tuuli on jatkunut useamman päivän ja välillä tulee tällaisia holtittomia piikkejä, kuten nyt. Tekee mieli HUUTAA suoraa huutoa KAIKILLE, jotka sattuu mun tielle tulemaan!!!!! Ulkoa kuuluu vitunvitun kovaa melua jostain remontista johtuen ja sekös auttaa fiilikseen!!!!

Huomasin vitutuksissani sellasen jutun, että MTV:ltä (="Music" Television) ei tule nykyään muuta kuin paskaaaaa musaa! Äsken tuli Antti Tuiskua - jumalattoman paska biisi, ja kundikin on ihan ruma nykyään (sillon siinä kisassa se oli homohtavan söötti vielä, kun ne oli stailannu sitä vähän). Tuiskun jälkeen tuli Kelly Clarkson, eikö sekin voittanut Ameriikassa (ton maan juttuja en ees ala käsittelee näissä tunnelmissa!) jonkun teinimusakisan? Ja senkin biisi oli niin vitun järkyttävää PASKAA! Nyt tulee sit taas jotain mitätöntä, pientä, miljoonaan kertaan kuultua ja tehtyä "räppiä"/"r&b:tä", missä on rumia äijiä vitun isoissa blingbling-kultarihkamakoruissa ja mimmejä pyörittämässä perseitään niin pienissä vaatteissa, ku vaan laillista on. Miksi naiset tekee tota? MIKSI? Ja miksi joku tekee noin helvetin surkeeta "musaa"?!?! KYSYN VAIN!

Mun poikaystävällä on lopputyön tekeminen ihan loppusuoralla, ja voitte kuvitella, miten stressaantunut hän on!!! Täten yhteiselomme on tällä hetkellä tosi ihanaa ruusuilla tanssimista (lue: jatkuvaa molemminpuolista vittuilua). Näinä hetkinä olen NIIN TYYTYVÄINEN, ettei asuta yhdessä! Tietysti häneen on kivaa purkaa kiukkua, mutta kun jäbä on itekin noin huonolla tuulella, niin ei se jaksa kuunnella mua yhtään ja sit onkin HELVETTI irti.

MITÄ VITTUU? Robbie Williamskin tekee jotain hirveetä skeidaa. Nyt ei kestä enää.

Eikä tätä varmaan kestä kukaan lukea.
Yhtä älykästä ja korkeatasoista tekstiä kuin ajatukset niiden yläastelaisten pikkunilkkien aivoissa, jotka tänään tuli mun tielle syljeskelemään ja näyttämään niin helvetin mukachooleilta. Olisin suorittanu sillä hetkellä massamurhan, jos mun katseessa ois ollut jokin näkymätön tappava säde. Harmi ettei ollut. Mä vihaan teinejä. Käykää lukemassa salakuunneltua, niin voidaan yhdessä ihmetellä, mikä niitä oikein vaivaa. Kauheimpia on teinitytöt. Onneksi mun ei tarvinnut nähdä itseäni ulkopuolelta ikävuosina 15-19. Olisin iskenyt kirveellä päähäni ja heittäytynyt sen jälkeen alas Suomen korkeimman rakennuksen katolta (tai jos se on jossain tosi kaukana, ni ois joku matalampikin kelvannut).

Menen illalla leffaan, sen luulis auttavan. Mutta jos siellä on mua häiritseviä ihmisiä, niin huomenna musta voi lukea iltsun lööpistä.