Olen seurustellut saman pojan kanssa jo aikamoisen tovin. Olen tajunnut jo kauan sitten olevani varattu, mutta nyt vasta iski se, että en ole enää sinkku. Huomasin jutun eilen, kun tuli mieleen, etten ole joutunut sekoilemaan tai nolostumaan sellaisista sinkkuiluasioista piiiitkään aikaan. (Ja se näköjään on mun mielestä sinkkuuden perimmäinen vaatimus...sekoilu ja nolojen asioiden tekeminen...)

Tarkoitan noloilla jutuilla siis vaikkapa känniviestejä säädölle tai heräämistä väärän ihmisen luota pää kipeänä. Sellaista tuli sinkkuna tehtyä, ja meni kauheasti aikaa turhien juttujen miettimiseen...Siis että lähetinkö ihan oikeasti viime yönä baarista tekstarin sille oudolle kundille, jonka luona olin viikko sitten, ja jota en oikeastaan halua enää nähdä, mutta kun baarin tarjontakin oli niin ankeaa? Tai että putosinko tuolilta nauraen rämäkästi hameen noustessa vyötäisille paljastaen haaroista rikki olevat sukkahousut ja nolasin itseni niin, että se upea poika, josta olen ollut kiinnostunut kuukausia, näki? Tai voinko jo soittaa kundille, jonka kanssa olin treffeillä vasta eilen vai tuleeko sille joku miesahdistus? Tai muuta vastaavaa...

Seurustelevan ei tarvitse IKINÄ ajatella mitään tollaista. Poikaystävä on nähnyt mun tekevän noloja juttuja satamiljoonaa kertaa enkä taida hävetä vessanpytyn kakkajälkien tai hiivatulehduksien jälkeen hänen edessään enää mitään. Ei paljoa haittaa, jos lähetän humalassa baarista poikaystävälle perusteettoman kiukkuviestin tai hän huomaa kaksi jättifinniä poskessani.

Kysymys siis kuuluu: Miten seurustelevat noloilee? Miten ne sekoilee? Siis näissä mies-nainen-(tai nainen-nainen/mies-mies)seurustelutapailudeittailuasioissa? Ei mitenkään? Ei tarvii siis ikinä enää tuntea uskallanko soittaa uudelle ihastukselle tai mitä helvettiä siinä neljältä lähetetyssä viestissä oikein luki -tyylisiä tunteita? Mun mielestä se on TOSI outoa! Ei tarvitse ahdistua tollasista enää ikinä? Ei tarvitse ajatella onko sitä tehnyt jotain noloa vai eikö sitä ole tehnyt mitään noloa? Ei tarvitse ajatella onko toinen kiinnostunut vai ei? Ei tarvitse ajatella olenko mä sen mielestä ihana vai en? Voi vaan olla. Mun mielestä se on aivan helvetin outoa. Tosi turvallista ja samaa. Hmph.