mä olen muuttunut aika lailla ehkä vuoden-puolentoista sisällä. Aiemmin viikonloppuriennot liittyi tiukasti baarielämään, mutta nyt en kyllä jaksa sellasta enää yhtään. Siis yhtään. Ensin homma lieveni keskustan yökerhoista lähijuottoloihin, mutta nyt en enää jaksais istua missään valvomassa ja juomassa sitä iän ikuista siideriä tai viinilasillista...Haluan tehdä jotain mukavaa, mutta kuitenkin olla ajoissa nukkumassa ja herätä seuraavana päivänä raikkaana ja hehkeänä ja pirteänä!

Tästä seuraa sellainen ongelma, että en oikein tiedä vaihtoehtoa tuolle kaikelle. Ois mukavaa, että viikonloppu erottuis jotenkin arjesta. Koska yleensä viikonloppuisinkin on pakko tehdä koulu-/duunihommia, niin jotain erilaista ois kiva olla. Mitä se oikein on???!

Useimmat frendit tykkää yhä rellestää, joten niistä ei sit ole seuraa. Sit osalla on lapsia, joten ne on sit himassa laittamassa lapsia nukkumaan yhdeksältä ja viettää sen jälkeen varmaan miehen kanssa laatuaikaa. Mitä tekee sellainen ihminen, jolla ei ole lapsia, mutta jota ei huvita riehua? Ei sitä leffaankaan voi mennä, kun siellä on niitä meluavia teinejä.

Olen pohtinut myös sitä, että jos ei halua juoda alkoholia, mutta haluaa kuitenkin tavata frendejä ja istua niiden kanssa juttelemassa tuntikausia, niin mitä siinä ohella sit voi tehä? Kun jos menee kahvilaan, niin se juoma on puolessa tunnissa vedetty. Sit voi hakea santsikupin, mutta ei siinä tuntia kauempaa voi olla. Tai sit voi mennä sinne baariin (eli pubiin) ja juoda vettä tai limsaa, mutta kyllä se alkaa jossain vaiheessa vituttaa, kun kaverilla alkaa menee bisse päähän ja jutut alkaa olee yhä korkeempilentosia. Joten, suuri ongelma!

Mä en keksi muuta ratkaisua ku lasten hankkiminen. Kun on juossu baareissa tollaset reilu kymmenen vuotta, ni pakostikin se jossain vaiheessa alkaa tökkiä. Seuraava vaihtoehto on sit se perhe-elämä. Vai kuinka?

Mä oon myös sitä mieltä, että heteroparit hankkii lapsia vain sen takia, kun ei keksi enää mitään kahdenkeskistä tekemistä tai juteltavaa. Lapset vie niin hitosti aikaa, et ongelma on sillä hoidettu, ja niiden nuhista tai vaatetarpeista voi löytyy aina jutun juurta. Koska homoparit on yleensä lapsettomia, niin ne joutuu siksi hillumaan baarissa vielä 60-vuotiaana ja myös harrastamaan irtosuhteita. Lesbopareista en kyl tiä, mutta ehkä heillä löytyy aina juteltavaa, koska onhan kyse kahdesta naisesta. Miehen kun ottaa yhtälöstä pois, niin jää myös idiootit mielipiteet ja tuppisuisuus. Muista lapsettomista en osaa sanoa, sitä oon kyl kovin pohtinu, mutta ei o vielä löytyny ratkaisua siihen, että miksi he pysyy yhdessä.

No, alan tässä nyt sit oikolukuhommiin. Kello on 9.50 sunnuntaiaamuna, mä olen pirteä, olen nukkunut 10 tuntia enkä haise alkoholilta tai tupakalta. Tosi outoa. Tuntuu vähän....juurettomalta.