Tulin tänään töihin kuudeksi. Siihen aikaan ei oikein julkiset liiku, joten pyöräilin pimeässä ja kosteassa aamuyössä läpi Helsingin keskustan. Olin ihan yllättynyt siitä, miten paljon ihmisiä oli vielä liikenteessä. Tosi paljon jalankulkijoita tuli vastaan - pariskuntia, yksinäisiä, humalaisia, selkeäaskelisia - ja taksijonotkin olivat vielä aikamoiset siinä puoli kuuden jälkeen. Hihittelin pyörän selässä yksikseni, kun ajattelin, että olin tavallaan itse päivän edellä näitä yöllisiä kanssakulkijoitani. Mä olin jo nukkunut yön (lyhyen kylläkin) ja aloitin uuden päivän, kun taas nää muut oli yhä edellisessä päivässä. Hassua, eikö?!

Upeaa, kun syksy on vihdoin alkanut. Siis oikeat syyssäät, tuuli, viima ja sade! Tulee niin energinen olo, kun seisoo ulkona hiusten hulmutessa ja kylmyyden pureutuessa luihin ja ytimiin. Sitten voi mennäkin kotiin poikaystävän kainaloon, kuunnella jazzia ja polttaa kynttilöitä. Niin mukavaa.

Olin eilen menossa elokuviin katsomaan Lady in the Wateria klo 12 Tennispalatsiin. Ajattelin, että siihen aikaan lauantaina ihmiset ois varmaan vielä vällyjen välissä tai sitten ehkä Stockalla ostoksilla. No, olinpa tosi väärässä! Tennarin aula oli ihan täynnä ihmisiä jonottamassa leffalippujaan. Perkele. A) mua ei kiinnostanut jonottaa ja ERITYISESTI b) en halunnut mennä elokuviin, kun teatterissa olis kuitenkin ollut ihan liikaa ihmisiä (eli enemmän kuin viisi) ja sit ne ois kuitenkin häirinnyt mua. Joten jätin elokuvan väliin ja menin kotiin.

Koska päivä oli niin pimeä ja harmaa, päätin, että se olisi sopivaa viettää saalin alla usalaisia telkkasarjoja katsellen. Olin lataillu niitä kasapäin, mutten ehtinyt katsoa (esim. Irlannin-matkan takia!), joten piti vähän ottaa ameriikkalaisia kiinni. Uusin Grey's Anatomyn jakso oli aika tylsä, mutta CSI:t ja varsinkin Lost oli huippuja. Lostista on ehtinyt tulla kolmatta kautta jo kolme jaksoa, joista eilen katsoin kaksi. Heti ekan jakson ensimmäisten muutaman minuutin jälkeen suu loksahti ihmetyksestä auki! Kausi aloitettiin niin että PAM! vaan! Kyseinen sarja on vähän kyllästyttänyt aika ajoin alkuinnostuksen jälkeen, mutta nyt mun kiinnostus taas heräsi :) Sawyerin ihanuudenkin taas muistin - se vaan on niin hot!

Sawyerin ajatteleminen sai mut hereille vihdoin, joten nyt onkin hyvä katella josko sunnuntain Hesarissa ois jotain mielenkiintoista.